Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing Strategy and Competitive Positioning

Rok: 2003
ISBN: 9780273655169
OKCZID: 110035262

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOOLEY, Graham J. Marketing strategy and competitive positioning. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2004. xxiv, 622 s.


Anotace

"Marketing Strategy and Competitive Positioning" deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The third edition focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to achieve competitive advantage.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení