Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International Marketing and Export Management (4th Edition)



Rok: 2001
ISBN: 9780273655213
OKCZID: 110714052


Anotace

 

For undergraduate and postgraduate/MBA courses in International Marketing or Export Marketing/International Trade. This is the only book on the market that comprehensively covers both International Marketing and Export Management.The text provides a marketing management approach to international marketing with a particular emphasis on export development and management.It is focused primarily on the marketing decisions and management processes involved in developing export operations. This fourth edition has been written in response to the rapid changes occuring in international marketing such as the emergence of e-commerce and the increasing globalization of business. Also useful supplementary text on International Business courses and a useful source of reference to practioners.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)