Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Usunier, Jean-Claude,
Rok: 2005
ISBN: 9780273685296
OKCZID: 110295213
Citace (dle ČSN ISO 690):
USUNIER, Jean-Claude a Julie Anne LEE. Marketing across cultures. 4th ed. Harlow: Pearson Education, c2005, 573 s. ISBN 0-273-68529-5.
Hodnocení:
4.5 / 5
(6 hlasů)
Marketing Across Cultures offers a different approach to global marketing, based on the recognition of diversity in world markets and on local consumer knowledge and marketing practices. The text adopts a cultural approach to international marketing, which has two main dimensions: * A cross-cultural approach compares national marketing systems and local commercial customs in various countries. * An intercultural approach, which is centred on the study of interaction between business people from different cultures. The book is invaluable for senior undergraduate students who have studied a marketing management course and Postgraduate students (MBA in particular) for an international marketing course. For those who wish to improve their cultural awareness, this is essential reading.