Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International Marketing and Export Management (5th Edition)



Rok: 2005
ISBN: 9780273686347
OKCZID: 110019430

Citace (dle ČSN ISO 690):
ALBAUM, Gerald S. International marketing and export management. 5th ed. Harlow: Prentice-Hall, 2005. xxii, 666 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This book comprehensively covers both international marketing and export management. This is a focus on marketing decisions and management processes involved in exporting and not simply a 'how to' treatment of technical export details. This 5th edition has been written in response to the continually rapid changes in international marketing and the new challenges that are arising. This book is suitable for Undergraduates and Postgraduates/MBA courses in International Marketing, Export Marketing and International Trade.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)