Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Sports Sponsorship and Marketing Communications: A European Perspective



Rok: 2005
ISBN: 9780273687061
OKCZID: 110186317

Citace (dle ČSN ISO 690):
LAGAE, Wim. Sports sponsorship and marketing communications: a European perspective. Harlow: Prentice-Hall, 2005. xvi, 248 s.


Anotace

 

Sports Sponsorship and Marketing Communications concentrates primarily on the objectives of marketing communication of brands that invest in sport sponsoring and how sponsors can utilise sport sponsoring to achieve brand and sales-related objectives. This book provides a truly European approach to this emerging field and provides the reader with a very clear link between marketing communications theory and the practicalities of sports sponsorship. This book is written for any students studying sports marketing, sports management, physical education or broader marketing courses. The book also aims to reach professionals in this field.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)