Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing Communications: Interactivity, Communities and Content (5th Edition)



Rok: 2010
ISBN: 9780273717225
OKCZID: 110787059

Citace (dle ČSN ISO 690):
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Financial Times, 2009. xxi, 958 s.


Anotace

 

Marketing Communications, 5th edition, is an essential resource for Marketing and Business degree students, as well as postgraduates studying for their CIM qualification.The text links theory to practice without overwhelming the reader with references to theories and modelsIt combines breadth of coverage with a student-friendly style, making it the most complete and accessible introduction to Marketing Communications on the market It is supported by a full range of online supplements, including PowerPoints, Instructor Manual, student learning objectives and MCQs The text is structured into 6-parts: Parts 1 and 2 focus on what Marketing Communications is and how it worksParts 3 and 4 look at the practical management and tools of Marketing CommunicationsParts 5 and 6 cover the "special" and emerging relationships of Marketing Communications with the media and other "audiences"


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)