Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Essentials of global marketing



Autor: Hollensen, Svend
Rok: 2008
ISBN: 9780273717843
OCLC Number: (OCoLC)225852450
OKCZID: 110477373
Vydání: 1st pub.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLLENSEN, Svend. Essentials of global marketing. 1st pub. Harlow: Financial Times/Prentice Hall, 2008. xxviii, 494 s.


Anotace

 

Essentials of Global Marketing' has a clear structure, with a starting point in the SMEs and the five main decisions that SMEs (and larger firms) face in connection with the internationalization process: Part 1: The decision whether to internationalize Part 2: Deciding which markets to enter Part 3: Developing the market entry strategies Part 4: Designing the global marketing programmes Part 5: Implementing and coordination the global marketing programme The book has a 100% global perspective, in delivering cases from all parts of the world to support chapters and parts. The book has the following key characteristics: - Excellent supplements (video cases, video clips, PowerPoints etc.) - Integrates the latest marketing trends - Overview model of the total global marketing planning process in the beginning of the book


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)