Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The daily you :how the new advertising industry is defining your identity and your worth

Autor: Turow Joseph
Rok: c2011
ISBN: 9780300188011
ISBN: 9780300165012
OCLC Number: (OCoLC)828102883
OCLC Number: (ocolc)828102883
OKCZID: 114844861

Citace (dle ČSN ISO 690):
TUROW, Joseph. The daily you: how the new advertising industry is defining your identity and your worth. London: Yale University Press, c2011. xi, 234 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!