Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Basic marketing : principles and practice



Autor: Cannon, Tom
Rok: 1996
ISBN: 9780304332212
OKCZID: 110576389
Vydání: 4th ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CANNON, Tom. Basic marketing: principles and practice. 4th ed. London: Cassell, 1996. xiv, 450 s.


Anotace

 

Focuses on the interplay of academic and practical knowledge needed to understand and apply marketing techniques. This edition has extended coverage of strategy and development, technology and innovation, environmental and ethical issues and service marketing. An ELBS/LPBB edition is available.


Dostupné zdroje

Amazon
LibraryThing


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)