Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Donaldson, Bill
Rok: c1990
ISBN: 9780333473825
ISBN: 9780333473832
OKCZID: 110372383
Vydání: 1st ed.
Citace (dle ČSN ISO 690):
DONALDSON, Bill. Sales management: theory and practice. London: Macmillan, 1990. xiii, 302 s. Macmillan studies in marketing management.
The primary aim of this book is to provide undergraduate students with a suitable UK text which enables them to understand the concepts involved in managing the sales force. It seeks to debate some of the key management questions as they apply to the sales function. An ELBS/LPBB edition is available.