Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894435 obálek a 874683 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media power : a sociological introduction



Autor: McCullagh, Ciaran
Rok: 2002
ISBN: 9780333643419
OKCZID: 110043453
Vydání: 1st ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MCCULLAGH, Ciaran. Media power: a sociological introduction. 1st ed. New York: Palgrave, 2002. x, 218 s.


Anotace

 

This text offers a clear and succinct overview of a central debate in the study of the media, drawing together a wide range of theoretical and research-based material from both sides of the Atlantic. Written with a light touch and taking a level-headed approach to competing theories and claims, it is accessibly organized around the three central processes in mass communication - production, representation and reception - and provides comprehensive coverage of all the main topics relevant to the thorny issue of media power.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)