Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Managing Strategy Processes in Emergent



Rok: 1996
ISBN: 9780333665732
OKCZID: 110330610

Citace (dle ČSN ISO 690):
ROOS, Johan. Managing strategy processes in emergent industries: the case of media firms. Basingstoke: Macmillan Business, 1996. xii, 178 s.


Anotace

 

This book highlights the challenges for firms operating in industries where traditional boundaries are vanishing and a totally new business landscape unfolds. This puts significant demand on the top management teams and their ability to perceive and interpret phenomena and patterns emerging that many influence strategy. Based upon observation of and involvement in the strategy processes of three media firms a framework for strategy processes is proposed and a practical outline of how new strategy processes to be developed is presented.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)