Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2898355 obálek a 875572 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International Marketing Relationships



Rok: 2002
ISBN: 9780333733783
OKCZID: 110065181

Citace (dle ČSN ISO 690):
BRIDGEWATER, Sue. International marketing relationships. 1st ed. Houndmills: Palgrave, 2002. xxii, 288 s.


Anotace

 

The goal of marketing activity has now shifted towards a need to seek and forge long-term and profitable relationships with targeted customers. This new text reflects this growing trend and explains international marketing within this context. Providing a comprehensive review of the issues facing international marketing practitioners, the authors explain the subject from a traditional, relationship and networks perspective. The book contains numerous illustrations, case vignettes and real-world examples, making it the ideal text for today's marketing student and practitioner.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)