Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Making Popular Music: Musicians, Creativity and Institutions



Rok: 2000
ISBN: 9780340652237
OKCZID: 110042004

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOYNBEE, Jason. Making popular music: musicians, creativity and institutions. 1st pub. London: Arnold, 2000. xxiv, 199 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This is a highly original and compelling exploration of how popular music is made. The role of the musician is often camouflaged by commercial and marketing pressures and by the common assumption that the music simply reflects the musician's personality. Drawing on a wide range of ides from modern cultural studies, and examining musical texts from across the twentieth century, Jason Toynbee provides a lively reevaluation of what musicians actually do when they create popular songs.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)