Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894435 obálek a 874683 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Approaches to audiences : a reader



Rok: 1998.
ISBN: 9780340692240
ISBN: 9780340692257
OKCZID: 110112143
Vydání: 1st pub.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DICKINSON, Roger., ed., HARINDRANATH, Ramaswami., ed. a LINNÉ, Olga., ed. Approaches to audiences: a reader. 1st pub. London: Arnold, 1998. xvi, 318 s. Foundations in media.


Anotace

 

The study of mass media audiences has produced much of the liveliest and most influential media studies work of recent years. This Reader brings together some of the most important landmark articles and chapters which represent key steps in our understanding of media influence. It offers an overview of the major traditions of research and presents summaries of up to the minute work written specifically for this volume by key authors working in the field. Part one looks at the impact and influence of the media on society, Parp two looks at studies of the individual in the audience and Parp three looks at audiences in from perspectives of cultures, communities and families.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)