Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147990 obálek a 950128 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Bradley E. Wiggins
ISBN: 9780367661335
OKCZID: 128650679
Citace (dle ČSN ISO 690):
WIGGINS, Bradley E. The discursive power of memes in digital culture: ideology, semiotics and intertextuality. First issued in paperback. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. xvi, 163 stran. Routledge studies in new media and cyberculture, 45.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.