Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Television drama: agency, audience, and myth



Autor: Tulloch, John
Rok: 1990
ISBN: 9780415016490
ISBN: 9780415016483
OCLC Number: (OCoLC)19555711
OKCZID: 110040919

Citace (dle ČSN ISO 690):
TULLOCH, John. Television drama: agency, audience, and myth. London: Routledge, 1990. x, 324 p. Studies in culture and communication.


Digitální objekty

Univerzita Karlova (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Views television drama from a cultural studies perspective, examining the active agency of both viewers and media practitioners. Tulloch looks at genres such as soap opera, science fiction, sitcoms and police series.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)