Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Advertising as communication



Autor: Dyer, Gillian
Rok: 1982
ISBN: 9780415027816
OKCZID: 110123305
Vydání: First published

Citace (dle ČSN ISO 690):
DYER, Gillian. Advertising as communication. Repr. London: Routledge, 1990, 230 s. ISBN 0-415-02781-0.


Anotace

 

"I would not hesitate in recommending this book as a general survey of advertising for students who need initial orientation.:--Journal of Educational Television


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)