Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Seeing and Believing: The Influence of Television (Communication and Society)



Rok: 1990
ISBN: 9780415036214
OKCZID: 110058608

Citace (dle ČSN ISO 690):
PHILO, Greg. Seeing & believing: the influence of television. 1st ed. London: Routledge, 1990. 244 s.


Anotace

 

Television has a powerful impact on our beliefs and can be used as a propaganda tool. Philo examines these issues by inviting groups of viewers to write their own news programmes, based on pictures from the 1984-5 miner's strike.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)