Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Television, audiences & cultural studies



Autor: Morley, David
Rok: c1992
ISBN: 9780415054454
OKCZID: 110301542

Citace (dle ČSN ISO 690):
MORLEY, David. Television, audiences and cultural studies. London: Routledge, 1992. viii, 325 s.


Anotace

 

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)