Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Russell Keat, Nigel Whiteley, Nicholas Abercrombie
Rok: 1994
ISBN: 9780415089180
OKCZID: 126378163
Citace (dle ČSN ISO 690):
KEAT, Russell, ed., WHITELEY, Nigel, ed. a ABERCROMBIE, Nicholas, ed. The authority of the consumer. First published. London: Routledge, 1994. x, 281 stran.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.