Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Living Room Wars: Rethinking Media Audiences



Rok: 1995
ISBN: 9780415128018
OKCZID: 110048235

Citace (dle ČSN ISO 690):
ANG, Ien. Living room wars: rethinking media audiences for a postmodern world. 1st pub. London: Routledge, 1996. viii, 208 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Living Room Wars brings together Ien Ang's recent writings on media audiences to ask what it means to live in a media-saturated world, highlighting the inherent contradictions of a "politics of pleasure" of television consumption: Ang moves beyond the traditional focus on textual meanings to explore the structural and historical representations of television audiences as an integral part of modern culture.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)