Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1996.
ISBN: 9780415138017
OKCZID: 110112072
Vydání: 1st pub.
Sweet Charity focuses on the changing world of charities; the skills needed to manage, fundraise, run a successful lobbying campaign or attract new work and the way in which UK charities will increasingly operate in a European environment. Broadly divided into three parts, this book describes the size and scope of the voluntary sector, how it operates and those ways in which changes to the welfare state have had a direct effect upon how charities operate. The second part breaks down the constituent parts of charities, looking in turn at the role of trustees, managers and fundraisers, financial staff and marketing experts. Lastly, the book deals with UK charities in a widening European context.