Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895052 obálek a 875008 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Understanding women's magazines : publishing, market and readerships



Autor: Gough-Yates, Anna
Rok: 2003
ISBN: 9780415216388
OKCZID: 110037401
Vydání: 1st ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
GOUGH-YATES, Anna. Understanding women's magazines: publishing, market and readerships. 1st ed. London ; New York: Routledge, 2003. 190 s.


Anotace

 

Understanding Women's Magazines explores the changing landscape of the women's magazine market. Tracing changes in women's magazine production, advertising and marketing practices, Gough-Yates analyzes the strategies and fortunes of a range of titles in a globalized market, including Elle and Marie Claire. She relates the revolution in the women's magazines' market to a consumer culture which has brought an increasing focus on consumer "lifestyles," and shows how magazines have tried to "get close to the reader" in their attempts to identify and target the "new" women of the contemporary world.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)