Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

New Media: A Critical Introduction

Rok: 2003
ISBN: 9780415223775
OKCZID: 110017899

Citace (dle ČSN ISO 690):
New media: a critical introduction. 1st publ. London: Routledge, 2003. vi, 404 s.

Hodnocení: 3.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

New Media: A Critical Introduction provides a comprehensive overview of the culture, technologies and history of new media. The authors consider the ways in which "new media" really are new, assess claims that a media and technological revolution is underway, and formulate new ways for media studies to respond to current events. They address a range of key debates surrounding the use and promise of new media forms, including issues of authorship, textuality, community, identity, interactivity, vision and visuality, the nature and power of technology, intelligent systems and artificial life. Structured into cross-referenced thematic sections, the book features case studies, a user's guide and an extensive glossary of terms, with summaries of key points and a comprehensive guide to further reading for each section.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení