Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

A handbook of media and communication research : qualitative and quantitative methodologies



Autor: Klaus Jensen
Rok: 2002
ISBN: 9780415225885
OKCZID: 110011542

Citace (dle ČSN ISO 690):
A handbook of media and communication research: qualitative and quantitative methodologies. 1st pub. Editor Klaus JENSEN. London ;, New York: Routledge, 2002, 332 s. ISBN 0-415-22588-4.


Anotace

 

The Handbook of Media and Communication Research presents qualitative as well as quantitative approaches to the analysis and interpretation of media, covering perspectives from both the social sciences and the humanities. The Handbook offers a comprehensive review of earlier research and a set of guidelines for how to think about, plan, and carry out studies of media in different social and cultural contexts. Divided into sections on the history, systematics and pragmatics of research, and written by internationally acknowledged specialists in each area, the Handbook will be a standard reference work for students and researchers in the field of media, communication and cultural studies.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)