Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The discourse of advertising



Autor: Cook, Guy
Rok: 2001
ISBN: 9780415234559
OKCZID: 110081262
Vydání: Second edition

Citace (dle ČSN ISO 690):
COOK, Guy. The discourse of advertising. Second edition. New York: Routledge, 2001. xii, 256 stran. Interface.


Anotace

 

The second-edition of The Discourse of Advertising has been substantially revised and includes new material from advertisements for Philips, Wonderbra, Wrigleys and others. Cook argues that advertisements are always engaged in a complex interaction with the texts around them-music and images-and the people who make and experience them.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)