Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Youth media



Autor: Osgerby, Bill
Rok: 2004
ISBN: 9780415238083
OKCZID: 110065231
Vydání: Fisrt published

Citace (dle ČSN ISO 690):
OSGERBY, Bill. Youth media. 1st pub. London: Routledge, 2004, 300 s. Routledge introductions to media and communications. ISBN 0-415-23808-0.


Anotace

 

Part of the successful Routledge Introductions to Media and Communications series which provides concise introductions to key areas in contemporary communications,  Bill Osgerby's innovative Youth Media traces the development of contemporary youth culture and its relationship with the media. From the days of diners, drive-ins and jukeboxes, to today's world of iPods and the Internet, Youth Media examines youth media in its economic, cultural and political contexts and explores: youth culture and the media the 'Fab Phenomenon': markets, money and media generation and degeneration in the media: representations, responses and 'effects' media, subculture and lifestyle global media, youth culture and identity youth and new media. Analyzing the nature of different forms of communication as well as reviewing their production and consumption, this is an essential introduction to this key area in communication and cultural studies.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)