Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903936 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Museum management and marketing



Rok: c2007
ISBN: 9780415396295
ISBN: 9780415396288
OKCZID: 110116860
Vydání: 1st pub.

Citace (dle ČSN ISO 690):
SANDELL, Richard, ed. a JANES, Robert R., ed. Museum management and marketing. 1st pub. London: Routledge, 2007. xviii, 420 s.


Anotace

 

The volume will bring the coverage of marketing and management up-to-date and reflect changes in current thinking, while covering the essential elements involved in the field. Bringing together a selection of essential writings on the subject by some of the leading authorities in the field this volume is an invaluable introduction to the key issues and controversies.


Dostupné zdroje

Amazon
NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)