Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: c2007
ISBN: 9780415396295
ISBN: 9780415396288
OKCZID: 110116860
Vydání: 1st pub.
Citace (dle ČSN ISO 690):
SANDELL, Richard, ed. a JANES, Robert R., ed. Museum management and marketing. 1st pub. London: Routledge, 2007. xviii, 420 s.
The volume will bring the coverage of marketing and management up-to-date and reflect changes in current thinking, while covering the essential elements involved in the field. Bringing together a selection of essential writings on the subject by some of the leading authorities in the field this volume is an invaluable introduction to the key issues and controversies.