Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Audience transformations :shifting audience positions in late modernity

Rok: 2014
ISBN: 9781138100961
ISBN: 9780415827362
OKCZID: 112708892
Vydání: 1st pub.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Audience transformations: shifting audience positions in late modernity. First published. Editor Nico CARPENTIER, editor Kim SCHRØDER, editor Lawrie HALLETT. New York ;, London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2014, 276 s. Routledge studies in E


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!