Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media Literacy: New Agendas in Communication (New Agendas in Communication Series)

Autor: Tyner, Kathleen
Rok: 2009
ISBN: 9780415872218
NKP-CNB: boa001-muni.000625296
OKCZID: 110593026

Citace (dle ČSN ISO 690):
TYNER, Kathleen, ed. Media literacy: new agendas in communication. 1st pub. New York: Routledge, 2010. xii, 243 s. New agendas in communication.


Anotace

This volume explores how educators can leverage student proficiency with new literacies for learning in formal and informal educational environments. It also investigates critical literacy practices that can best respond to the proliferation of new media in society. What sorts of media education are needed to deal with the rapid influx of intellectual and communication resources and how are media professionals, educational theorists, and literacy scholars helping youth understand the possibilities inherent in such an era? Offering contributions from scholars on the forefront of media literacy scholarhip, this volume provides valuable insights into the issues of literacy and the new forms of digital communication now being utilized in schools. It is required reading for media literacy scholars and students in communication, education, and media.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení