Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2012
ISBN: 9780415882750
OKCZID: 113583836
Vydání: 1st pub.
Citace (dle ČSN ISO 690):
KANEVA, Nadia, ed. Branding post-communist nations: marketizing national identities in the "New" Europe. London: Routledge, 2012. xii, 254 stran. Routledge research in cultural and media studies, 33.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.