Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Improving teacher education through action research

Rok: 2008
ISBN: 9780415956291
OKCZID: 110731687

Citace (dle ČSN ISO 690):
HUI, Ming-Fai, ed. a GROSSMAN, David L., ed. Improving teacher education through action research. New York: Routledge, 2008. 196 s. Routledge research in education, 13.


Anotace

There has been a dearth of studies on teacher educators using action research to improve their own practice. This book is the first systematic study of a group of teachers examining and enhancing their own practice through the inquiry process of action research. This book presents a broad overview of a variety of methodologies that can be used to improve teacher preparation and professional development programs. It is a ‘must read’ book for those educators who are new to the college teaching profession and for those who are aspired to be outstanding and successful lecturers.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení