Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Electronic media criticism : applied perspectives

Autor: Orlik, Peter B.
Rok: 2008.
ISBN: 9780415995375
ISBN: 9780415995368
OKCZID: 110230685
Vydání: 3rd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ORLIK, Peter B. Electronic media criticism: applied perspectives. 3rd ed. London: Routledge, 2008. xvii, 540 s.


Anotace

Electronic Media Criticism introduces readers to a variety of critical approaches to audio and video discourse on radio, television and the Internet. The book applies key aesthetic, sociological, philosophical, psychological, structural and economic principles to arrive at a comprehensive evaluation of both programming and advertising content. It includes numerous critiques to illustrate the ways in which critical expression can be structured, providing readers with feasible and flexible tools for focused and rational analysis of electronic media product as well as enhanced understanding of the role and essential ingredients of criticism itself. These insights range from the perceptions of Plato and Aristotle to the research that motivates twenty-first century marketing and advertising.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení