Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

New and Improved: The Story of Mass Marketing in America



Rok: 1990
ISBN: 9780465050239
OKCZID: 110326192

Citace (dle ČSN ISO 690):
TEDLOW, Richard S. New and improved: the story of mass marketing in America. New York: Basic Books, c1990. xi, 481 s.


Anotace

 

In this history of mass-marketing, the author argues that the mass market for standardized, brand-name products did not arise naturally, but rather through the competitive struggles of entrepreneurs and corporations. Professor Tedlow demonstrates the way aggressive manufacturers and retailers mastered the market through shrewd franchise agreements and vast wholesaling empires and by latching on to and exploiting social upheavals such as surburbanization, the baby boom or the sexual revolution.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)