Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Market Research Handbook

Rok: 2007
ISBN: 9780470517680
OCLC Number: (OCoLC)609997276
OKCZID: 110194992

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAMERSVELD, Mario van, ed. a BONT, Cees de, ed. Market research handbook. 5th edition. Chichester: John Wiley & Sons, Ltd, [2007]. xxvi, 627 stran.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

The fifth edition of what was formerly know as The ESOMAR Handbook of Market and Opinion Research  has been completely revised to reflect the latest approaches in the rapidly changing world of professional market research. The new Handbook stands out from earlier editions by explaining the latest research techniques and methodologies within a contemporary business context. Yet it remains an invaluable and practical day to day reference work for the modern market researcher. Truly international in outlook and approach, the Handbook combines contributions from over 40 research thought leaders and specialists from across the world including the UK, US, Europe, Australia and S.E.Asia. “The editors and authors make an overdue contribution to bridging the Theory-Practice divide. Their client perspective will delight, inform and inspire market research specialists and users alike.” Prof. Seán Meehan (Switzerland), Martin Hilti Professor of Marketing and Change Management, IMD – International Institute for Management Development


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení