Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Tourism Marketing: An Asia-Pacific Perspective

Rok: 2009
ISBN: 9780470814901
OKCZID: 110636847

Citace (dle ČSN ISO 690):
Tourism marketing: an Asia-Pacific perspective. 1st ed. Milton Qld: John Wiley & Sons Australia, 2008. xvi, 480 s. Wiley Australia tourism series.


Anotace

Tourism Marketing provides a contemporary approach to formulating, implementing and monitoring marketing strategy for regional tourism marketers and small businesses, the latter comprising over 90% of the 'tourism industry'. The principal aim of Tourism Marketing is to demonstrate how marketing principles apply in the tourism industry in Australia, New Zealand and the Asia-Pacific. This text will provide students with a thorough understanding of:* a conceptual framework for tourism and travel marketing* the role and importance of destination marketing organisations* factors influencing tourism demand and supply* characteristics of consumer-traveler behaviour* services marketing in tourism* the role of marketing research in management decision making* approaches to branding, positioning and segmentation* the philosophy of integrated marketing communications performance metrics


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení