Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Customer Relationship Management: A Databased Approach



Rok: 2005
ISBN: 9780471271338
OKCZID: 110762612

Citace (dle ČSN ISO 690):
KUMAR, V. Customer relationship management: a databased approach. Hoboken: Wiley & Sons, c2006. xxiv, 323 s.


Anotace

 

Customer Relationship Management: A Databased Approach offers the promise of maximized profits for today's highly competitive businesses. This innovative book provides readers with the tools and techniques to effectively use CRM. It emphasizes the utilization of database marketing in order to build strong and profitable customer relationships. Kumar first describes how to implement database marketing and then looks at recent advances in CRM applications. Critical marketing issues like optimum resource allocation, purchase sequence, and the link between acquisition, retentions, and profitability are also examined on the basis of empirical findings.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)