Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Data Mining Cookbook: Modeling Data for Marketing, Risk and Customer Relationship Management



Rok: 2000
ISBN: 9780471385646
OKCZID: 110591884

Citace (dle ČSN ISO 690):
RUD, Olivia Parr. Data mining cookbook: modeling data for marketing, risk and customer relationship management. New York: John Wiley & Sons, 2001. xxviii, 367 s.


Anotace

 

Increase profits and reduce costs by utilizing this collection of models of the most commonly asked data mining questionsIn order to find new ways to improve customer sales and support, and as well as manage risk, business managers must be able to mine company databases. This book provides a step-by-step guide to creating and implementing models of the most commonly asked data mining questions. Readers will learn how to prepare data to mine, and develop accurate data mining questions. The author, who has over ten years of data mining experience, also provides actual tested models of specific data mining questions for marketing, sales, customer service and retention, and risk management. A CD-ROM, sold separately, provides these models for reader use.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)