Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Aaker David A.
Rok: 2005.
ISBN: 9780471484264
OKCZID: 110111835
Citace (dle ČSN ISO 690):
AAKER, David A. Strategic market management. Chichester: John Wiley & Sons, 2005. xii, 356 s.
Updated to reflect current business thinking and market conditions, this new edition describes and illustrates a structured approach to external market analysis that business managers can apply to their strategic decision-making. By using a variety of concepts and methods such as strategic questions, portfolio models and scenario analysis, this text will help managers identify and evaluate numerous strategic investment alternatives. It also discusses how an organization can create dynamic strategies that are responsive to changing conditions. This new edition has been updated to place greater emphasis on the importance of external market analysis including the value proposition, product category analysis, the value of relevance, and competitor analysis.