Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategic Market Management



Rok: 1992
ISBN: 9780471532538
OKCZID: 110151268

Citace (dle ČSN ISO 690):
AAKER, David A. Strategic market management. 3rd ed. New York: John Wiley & Sons, Inc., 1992. xvi, 394 s.


Anotace

 

Designed for courses in marketing strategy or policy, this textbook explains how to conduct a marketing analysis, how to make strategic investment decisions and how to determine and develop sustainable competitive advantages.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)