Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Autor: Zikmund, William
Rok: 1989
ISBN: 9780471631095
OKCZID: 110540828
Vydání: 3rd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZIKMUND, William. Marketing. 3rd ed. New York: John Wiley & Sons, 1989. xxv, 694 s.


Anotace

 

This edition of the popular marketing text contains a new chapter on marketing of services, and completely revised chapters on organizational buying behavior, pricing, and market management. It also discusses business strategy implications of various marketing activities. Many up-to-date examples are included.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)