Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Tybout, Alice M.
Rok: 2005
ISBN: 9780471690160
NKP-CNB: boa001-muni.000695919
OKCZID: 110488418
Citace (dle ČSN ISO 690):
TYBOUT, Alice M., ed. a CALKINS, Tim, ed. Kellogg on branding: the marketing faculty of the Kellogg School of Management. Hoboken, N.J.: Wiley, c2005. xvii, 334 s.
The Foreword by renowned marketing guru Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Destined to become a marketing classic, Kellogg on Branding includes chapters written by respected Kellogg marketing professors and managers of successful companies.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU