Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Understanding Marketing: A European Casebook



Rok: 2000
ISBN: 9780471860938
OKCZID: 110238821

Citace (dle ČSN ISO 690):
PHILLIPS, Celia. Understanding marketing: a european casebook. Chichester: Wiley, 2000. xviii, 214 s,.


Anotace

 

Presents a collection of case studies covering a broad range of marketing issues, including: strategic marketing, new products, branding, marketing communication and promotion, businessto-business marketing, and product pricing and distribution. Softcover. DLC: Marketing--Europe--Case studies.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)