Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Business Marketing Course: Managing in Complex Networks

Rok: 2001
ISBN: 9780471877226
OKCZID: 110035081

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORD, David. The business marketing course: managing in complex networks. Chichester: John Wiley & Sons, 2002. x, 238 s.


Anotace

The Business Marketing Course gives an excellent insight into understanding and managing business markets. The book provides the ideal foundation for a one semester or ten lecture course in business or industrial marketing. the author team, led by david ford, offers students an easily accessible introduction to business marketing. The Business Marketing Course is based on the conceptual structure developed by the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) group. Supplementary materials for lecturers adopting The Business Marketing Course can be found on the accompanying web site.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení