Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The economics of art and culture

Autor: Heilbrun James
Rok: 2007
ISBN: 9780521631501
ISBN: 9780521637121
OKCZID: 110110658
Vydání: 2nd ed.

Hodnocení: 3.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

This is the first book to cover not only the economics of the fine arts and performing arts, but also public policy toward the arts at federal, state, and local levels in the United States. The second edition offers greater coverage of the international arts sector. The work will interest academic readers as a supplementary text on the sociology of the arts, as well as general readers seeking a systematic analysis of the economics of the arts. Theoretical concepts are developed from scratch so that readers with no background in economics can follow the argument.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení