Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Motivational strategies in the language classroom



Autor: Zoltán Dörnyei
Rok: 2001
ISBN: 9780521793773
NKP-CNB: boa001-mzk01000994120
OKCZID: 110054987

Citace (dle ČSN ISO 690):
DÖRNYEI, Zoltán. Motivational strategies in the language classroom. 1st pub. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. vii, 155 s. Cambridge language teaching library.


Anotace

 

When trying to explain any success or failure in second language (L2) learning, the term 'motivation' is often used by teachers and students alike. Indeed, motivation is one of the key learner factors that determines the rate and success of L2 attainment: it provides the primary impetus to initiate learning the L2 and later the driving force to sustain the long learning process. Without sufficient motivation, even individuals with the most remarkable abilities cannot accomplish long-term goals. This book takes a practical approach to teaching motivational strategies in the language classroom, and gives the teacher strategies that they can use to motivate language learners.


Dostupné zdroje

Amazon
Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)