Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Simon Adam F.
Rok: 2002
ISBN: 9780521001915
ISBN: 9780521807333
OKCZID: 110110742
Citace (dle ČSN ISO 690):
SIMON, Adam F. The winning message: candidate behavior, campaign discourse, and democracy [elektronický zdroj]. New York: Cambridge University Press, 2002. xvi, 181 p. Communication, society, and politics.
This study breaks new ground in investigating candidate behavior in American electoral campaigns. It centers on a question of equal importance to citizens and scholars: how can we produce better political campaigns? First, Simon develops the idea of dialogue as a standard for evaluating political campaigns. Second, he reveals that candidates' self-interest in winning leads to avoiding dialogue or substantive campaign discourse. Third, the text demonstrates the beneficial effects produced by the little dialogue that actually occurs and finally, pinpoints the forces responsible for these rare occurrences.