Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907967 obálek a 878235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Psychological Theory and Educational Reform: How School Remakes Mind and Society



Rok: 2003
ISBN: 9780521825108
OKCZID: 110290554

Citace (dle ČSN ISO 690):
OLSON, David R. Psychological theory and educational reform: how school remakes mind and society. New York: Cambridge University Press, 2003. xiv, 343 p.


Anotace

 

David Olson offers a theoretical account of the relationship between the minds of learners and the institutional structure of the school. Why do efforts at reforming schools routinely fail? It is because schools are by and large successful in achieving their two primary responsibilities. They meet the needs of the bureaucratic society which funds them as well as the goals and beliefs of the students who attend them. In meeting the needs, however, minds and societies are altered in conspicuous and important ways that are revealed in this book.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)