Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Campaigns/Elections



Rok: 2009
ISBN: 9780618456390
OKCZID: 110872363

Citace (dle ČSN ISO 690):
MEDVIC, Stephen K. Campaigns and elections: players and processes. Boston, MA: Wadsworth, Cengage Learning, c2010. xx, 343 s.


Anotace

 

The Campaigns & Elections market is approximately 20,000 students per year, though enrollments tend to fluctuate based on the election cycle. The course is offered at least every election year at most four-year schools, and frequently once per year. Campaigns & Elections is sometimes taught as a standalone course (especially in large research universities where there are a number of faculty who teach in the political behavior area), and sometimes in combination with other political behavior topics. The combination courses, taken primarily by upper level Poli Sci majors, are almost as common as the single-topic courses.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)